Категорії статей: Прикраси та дорогоцінності ;
Tiffany



Спочатку в магазині торгували виробами з фарфору, срібла і кришталя. Проте Чарлз Тіффані виявив свій маркетинговий геній вже в 1845, коли став розсилати потенційним клієнтам каталог з описом новинок. Це тепер кожен глухий комівояжер поступає так само, а в 19-м столітті Америка такої уваги до себе ще не бачила і була вражена. Тіффані взагалі був жартівником хоч куди: хто б ще додумався продавати трансатлантичний кабель секціями по 10 сантиметрів, втім, приклавши до нього сертифікат, підписаний винахідником кабелю, Філдом, аби публіка не відчувала себе зовсім вже обдуреною?!
Процвітанню фірми сприяла і влада: бажання побачити «Американську мрію» - в крові у всіх чесних американців, а тому Тіффані спочатку оформляє інаугураційний глек Лінкольна, потім поставляє перловий набір для його дружини, потім створює шаблі з дорогоцінною інкрустацією для генералів Гранта і Шермана.
Потім починається підкорення Європи: Тіффані стає першим американським торговим домом, чиє прекрасне срібло отримує паризьку винагороду.
А далі Чарлз потихеньку починає звертатися до діамантів: купує камені, займається науковими дослідженнями по їх ограновуванню, відкриває окремий департамент - Tiffany Art Jewelry, який розробляє колекції ювелірних прикрас.
Якість Тіффані - це не просто предмет мріянь молодих дівчат і поважних матрон. Якість Тіффані є еталонною, і це - не порожні слова: саме геммологами фірми запропонований затверджений метричний стандарт карата, а стандарт чистоти платини Тіффані визнаний офіційним стандартом США. Чарлз Тіффані так само автор кріплення окремих діамантів на 6 ніжках.
Потихеньку з асортименту фірми забиралося все невідповідне «елегантному» товару, але складно сказати, чи був можливий швидкий зліт фірми, будь вона «моногамною» із самого початку: фірма Тіффані привносила благородство і красу в будь-яку життєву сферу, і в цьому її цінність. І героїня романа Трумена Капоті «Сніданок у Тіффані» ексцентрична Холлі ласа не стільки на діаманти, скільки на цю велич генія, що перетворює на втілення елегантності будь-який предмет, якого торкнеться його рука. У тому числі і час, і відчуття. І емоції. І людей. А потім вже коштовні камені. Втім, як переконливо показує автор романа, публіка не приймає таку екстравагантність: відчуття - відчуттями, а діаманти - діамантами. До речі, після виходу фільму, магазину довелося зазнати експансію з боку довірливих туристів, що спеціально приходять до Тіффані, «аби поснідати».
















Саме тому в 2007 році Тіффані представила діамант Tiffany Novo, що перекликається із знаменитим діамантом з намиста прекрасної Одрі, але він м'якший, вільніший, виразніший.
Дизайнерська команда Тіффані - це Шлюмбергер, чиї роботи демонструвалися в Луврі, італійка Ельза Перетті, визнана в 1996 році Американським Дизайнером Року, Палома Пікассо, що створила для Тіффані авторську ювелірну лінію свого імені. Прекрасні творіння, що виходили і продовжують виходити з їх рук чарують і трішки лякають тим. як безкомпромісно вони ділять суспільство на тих, у кого вони є, і тих, хто про них мріє!
- Статті на тему:
- Короткі випускні плаття: 30 фото
- Вишиті плаття
- Плаття для випускного 2015 (78 фото)
- Модне жіноче пальто осінь-зима 2015-2016: кращі моделі сезону
- Шифонові плаття 2015
- Випускні коктейльні плаття 2015, фото
- Дитячі плаття 2015
- МОДНІ ВЕЧІРНІ ПЛАТТЯ ВЕСНА-ЛІТО 2015, 58 ФОТО
- Модні тенденції осінь-зима 2015-2015: фото з подіумів
- Дитячі вечірні сукні