RSS


Категорії статей: Модні бренди ;

Ralph Lauren - класика вищого суспільства

Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Коли в 60-х торговець одягом Ральф Лорен втомився продавати чужі речі і захотів створити свої, він вирішив почати з галстуків. «Я поняття не мав, як робляться галстуки. Я не знав матеріалів і не вмів робити викрійки, але я вмів продавати і я знав, що головне - це якість». З перших днів існування нової торгівельної марки і до цих пір саме якість визначає напрям руху і корпоративну філософію. Все почалося саме з галстуків. У той час в моді були вузькі галстуки спокійних забарвлень, тому дизайнер вирішив робити широкі галстуки багатої колірної гамми. Він не помилився: галстуки вмить сталі неймовірно популярні: у 1968 році Ralph Lauren розробив першу колекцію, і вже рік потому в компанії з'явився перший бутик, та не де-небудь, а на Манхеттені.

І це при тому, що весь невеликий стартовий капітал дизайнер витратив на створення першої колекції. Вже в 1971 році Ральф Лорен перейшов до створення першої лінії жіночого одягу. Марка розвивалася скаженими темпами.

Всі 70-і роки компанія Ralph Lauren відкривала бутики по всіх штатах Америки. У 1972
бренд представив колекцію, яка стане візитною карткою дизайнера і забезпечить його широким колом постійних клієнтів: знамениті майки POLO з логотипом гравця в 24 кольорах. У 1981 році компанія відкрила бутик в Лондоні, що став першим магазином американського дизайнера в Європі. У 1986 році відкрився бутик Polo/Ralph Lauren на Медісон-авеню у Нью-Йорку. Прибутки були такими, що компанія вже могла не орієнтуватися на переваги середнього споживача, широкого круга клієнтів, а відточувати імідж бренду і створювати свою аудиторію.

Бренд Ralph Lauren із самого початку позиціював як одяг для вищого суспільства. Починаючи з перших рекламних оголошень (розробкою яких займався сам Ральф Лорен) в середині 70-х, компанія змальовувала свій одяг як частину певного способу життя. У рекламі багаті і досягаючі успіху люди відпочивали на заміських віллах і подорожували по екзотичних куточках планети. Дивлячись на цей одяг, ловиш себе на думці, що саме так, мабуть, одягаються мешканці Букингемського палацу. А Одрі Хепберн, велика прихильниця Ralph Lauren, одного дня сказала, що в його вечірніх платтях хочеться блищати на світських раутах, в його домашньому одязі - проводити вечори в каміна, одним словом, насолоджуватися життям у всіх його проявах.

Сьогодні рекламні компанії залишаються вірні одного дня вибраному формату: у одяг Ralph Lauren зручно управляти яхтою, проводити weekend з сім'єю, працювати і насолоджуватися круїзом по Середземному морю. Одного дня Ральф Лорен задався метою знайти суто американський стиль, і його одяг - наочний доказ вельми і вельми успішних пошуків. Сам бренд Ralph Lauren тепер чітко асоціюється з американським аристократизмом.

Так, Ralph Lauren вмить став класикою вищого суспільства. До чого експерименти, несусвітні фасони, які нікуди надіти, окрім як на подіум? Можна створювати якісний, красивий, зручний одяг, який люди носитимуть із задоволенням щодня. Кращі речі вартують того, аби за них платили великі гроші.

Буквально відразу виробився особливий стиль Ralph Lauren - елегантність плюс спортивний шик. У його знаменитих костюмах і светрах в стилі 20-х років ходили багато кіногероїв 70-х. Його одяг вибирали для зйомок фільмів про «багатих і знаменитих», і він максимально відповідав вимогам. Розкіш - це не розсип діамантів, це можливість дозволити собі носити комфортний одяг найкращої якості.

Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг
Ralph Lauren - одяг

Ральф Лорен частенько заявляє, що створює одяг для людей, які не думають про моду. Це одяг поза часом, як і будь-яка рукотворна класика. Тим часом Forbes щорік підраховує стан компанії великого дизайнера і приходить до висновку: «Ніхто в світі не продає так багато, як Ральф Лорен».

До сорокаріччя творчості Ральфа Лорена рада дизайнерів США удостоює дизайнера титулу «Легенда моди». Таке звання було присуджене вперше за двадцять п'ять років, і рада одноголосно вирішила, що ніхто не заслуговує на цей титул більше, ніж він. Він просто створив американську моду. І так вийшло, що вона припала до смаку всьому світу.