RSS


Категорії статей: Жіночий одяг ;

Плаття-футляр - маленьке струнке плаття

Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Історія плаття-футляр тісно пов'язана з легендарним маленьким чорним платтям. Власне, те саме little black dress, яке Коко Шанель презентувала в 1926 році, і було платтям-футляр - облягаючим платтям чорного кольору, прямого крою, з круглим вирізом, завдовжки до коліна. Тоді воно спричинило революцію, ставши універсальною моделлю, в якій жінки із задоволенням ходили на роботу, а доповнивши низкою перлин і вечірньою сумочкою плаття можна було надівати на вихід.

Безумовно, цей стиль прокрокував по всій планеті крізь десятиліття, він робить це до сих пір. Але вже в 1928 році з'явився термін «плаття-футляр», і з цієї миті плаття почало свій тріумфальний хід вже самостійно. Маленьке чорне плаття позбавляється бретелей, знаходить пишнішу спідницю, має різне оформлення талії, делікатніші або пишніші драпіровки, а плаття-футляр, немов сидячи на вічній дієті, витримує свою форму, що облягає фігуру, але у той же час знаходить багаточисельні колірні варіанти.

Уявити собі плаття-футляр не складає особливих труднощів. Класична модель не опускається нижче за коліно, але і не дозволяє собі такої вільності, як оголення колін з оголенням стегон, воно не має рукавів і горизонтальної лінії талії. Плаття-футляр - це строгість крою, геометрична чіткість ліній, лаконічність дизайну, все те, що так люблять жінки, які віддають перевагу елегантному, непомітному стилю. Це не значить, що плаття-футляр є синонімом нудної тужливої і застарілої моди. Правильні аксесуари перетворять традиційну геометрію плаття-футляр, згладивши зайву суворість або навіть рубленість ліній, нехитрість дизайну, позбавляючи вічну класику від нафталінового флера і вінтажного забарвлення, яке не всім до вподоби. А до того ж, колір плаття може бути настільки красномовним, що пані і в голову не прийде прикрашати його аксесуарами.

Перевагами плаття-футляр є його форма, яка підкреслює жіночу фігуру, в той же час не облягаючи її, але тримаючи в своїх чіпких стильних обіймах напівприлеглого матеріалу. Футляр - улюблена форма жінок різного віку і соціального рангу в проміжку між кінцем 20-х і до самих 60-х років. Цей простий, жіночний силует став фаворитом в багатьох брендів. Силу його елегантності оцінили по гідності Андре Курреж і Крістобаль Баленсиага, які творили свої позачасові футуристичні колекції. Без нього не обходилися Chanel, Christian Dior. Oscar de la Renta до цього дня є наочною ілюстрацією того, як модельєр багато років зберігає вірність платтю-футляр, не забуваючи експериментувати з ним в межах розумного, при цьому не шокуючи своїх прихильників, які звикли до традиційних форм.

Плаття-футляр добре тим, що його можна поєднувати з жакетом, кардіганом, роблячи свій стиль строгим або навпроти - менш формальним. Тонкий або широкий пояс з моменту появи цієї моделі вважається найбільш вигідним доповненням до плаття-футляр. Він розбиває його на дві рівні частини, знову викладаючи нам невеликий урок стильної геометрії, і одночасно додаючи образу відполірований шик. За це силует-футляр так любили Одрі Хепберн і Жаклін Кенеді, які були іконами вишуканого стилю.

Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг

Плаття-футляр -жіночий одяг

Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг
Плаття-футляр -жіночий одяг

Сьогодні модні будинки намагаються переосмислювати звичний силует плаття-футляр. З одного боку вони намагаються зберегти його первозданну чарівність, не порушуючи чіткості, трохи граючи з довжиною і не змішуючи на його поверхні декілька кольорів. А з іншого боку плаття набуває тих деталей, які йому впродовж довгих років його життя були невластиві.

У колекціях на 2010 рік є моделі-футляр, які намагаються зберегти свою традиційну подобу. Будинок Akris виділяється асиметричним кроєм, де в плаття вводиться один довгий рукав, але є моделі і з двома рукавами. Будинок Celine бере на себе сміливість укоротити плаття-футляр практично до середини стегна, а Elie Saab зберігає довжину, але робить глибоким горловий виріз. Весінньо-літня колекція Giambatista Valli всіма силами намагається позбавити плаття-футляр властивого йому формалізму, намагаючись або відкрити груди прозорою тканиною топа плаття, або додати спідниці пишноти за допомогою рясного пір'я. @ed