RSS


Категорії статей: Модні бренди ;

Moschino

Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Світ моди чітко роздільний на два табори. Haute couture або «висока мода» і, можливо, трошки менш шикарний, доступніший pret-a-porter - «готове плаття» або точніше - «готове до носіння». Високий стиль нечисленного загону перших існує з широкими рядами виробників другого відділу моди, але мало хто з них можуть похвалитися тим, що одяг, який вони виробляють, дійсно готовий до того, аби його носили. Один з таких брендів - італійський Moschino, чиї моделі з'явилися завдяки прагненню засновника марки створювати моду, відмінну від його колег. І у нього це вийшло.

Він говорив, що одяг існує не для подіуму, адже якщо він створюється для жіночої фігури, її і повинні носити жінки. І цим жінкам ні до чого показний шик і пафосна розкіш, властива багатьом маркам класу «люкс». Адже вони не щодня ходять на світські прийоми в дорогі ресторани, а ось аби пройтися по звичайній вулиці - до якого дизайнера треба звернутися? Хутра, шовки, парча, оксамит, мережива і футуристичний крій мало ув'язуються з поняттям повсякденності, навіть якщо життя тісно пов'язане з мистецтвом. Але не варто думати, що жінка, одягнена від Moschino, загубиться в натовпі, тому що його родзинка - це велике відчуття гумору, яке відразу кинеться в очі оточуючим. Гумор, з яким відноситься марка Moschino до моди, жвавий грайливий характер в одязі, який необхідний для того, щоб скрасити сірі будні звичайної людини і найголовніше, - можливість все це носити - таке посилання стилю Moschino.

Засновник модного будинку італієць Франко Моськино народився в 1950 році в сім'ї власника дуже крупної фабрики по виробництву одягу. Молодий бунтар, в жилах якого грала гаряча італійська кров, вирішив не шукати легких доріг, а йти своєю власною дорогою, поступивши в Академію мистецтв. Ще будучи студентом він отримав популярність як ілюстратор багаточисельних модних глянсових видань і рекламних агентств. Нестримна фантазія хлопця допомогла йому зробити перші кроки до досягнення головної мети, якою стала демократизація моди, її спуск з подіумів, що осяваються яскравими софітами на асфальтовані покриття з вуличним освітленням. Незабаром парубка з багатою художньою уявою бере до себе в будинок моди легендарний Джанні Версаче, в якого Моськино працював 11 років. Працюючи в Versace, Франко починає формувати свій власний погляд на моду і стиль.

Марка Moschino народилася в 1983 році, тоді ж відбувся показ першій жіночій колекції. Два роки опісля була випущена колекція Cheap and Chic («Дешево і шикарно»), що стала символічною, і чия назва відображає суть моди Moschino. Колекція говорив про те, що одяг - це мрія. У стилі Moschino немає знакових речей, як, наприклад, маленьке чорне плаття або жакет Chanel, силует «пісочний годинник» Dior або червона підошва взуття Christian Louboutin. Одяг Moschino - це мода з посмішкою, що інколи переходить в нестримний сміх, але без тіні штучного наносного шику або агресивно шоку.

У моді babydoll - плаття Moschino має величезний мало не мультяшний бант на грудях. Нині носять складки і драпіровки - Moschino пропонує задрапіруватися по максимуму, не залишаючи ні шматочка гладкої матерії. Але якщо Jean Paul Gaultier може представити на суд публіки шкіряні брюки із заправленою в них чорнобуркою, викликавши подив модної громадськості і бунт захисників природи, то одяг Moschino - це зовсім не виклик. Це швидше, фантазії вуличної моди на всі випадки життя. Вони не заперечують сучасних тенденцій, але і не залежать від них.

Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг

Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг

Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг
Moschino - одяг

Велику частину свого життя будинок Moschino прожив вже без свого засновника - Франко Моськино помер в 1994 році від СНІДУ. Тоді керівництво брендом узяла на себе його партнер Росселла Джардіні, завдяки якій будинок Moschino значно розширив сферу свою діяльності. Були випущені чоловіча лінія «Uomo», спортивна Moschino Life, годинник Moschino Hours&Minutes, аромати Cheap and Chic by Moschino і Oh! De Moschino.

Незмінним залишається лише девіз компанії, який звучить як «Модне те, що вам подобається!». Людині, одягненій в Moschino не чужа мода, вона приймає її нові віяння, але трансформує їх так, як потрібно особисто йому, роблячи це з величезною самоіронією.