RSS


Категорії статей: Стиль та імідж ;

Мода для повних

одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних

Далеко не всі повні люди мають комплекси з приводу зайвих кілограмів. Навпаки, якщо стає ясно, що постійні дієти і тренування не приносять ні явного результату, ні задоволення, а пишні форми виглядають дуже навіть спокусливо, і особисте життя при цьому складається відмінно, жінка починає насолоджуватися собою і відчуває себе гармонійно, комфортно і упевнено. Проте, ті пані, які могли б свого часу стати музою Тіциана, незалежно від власних відчуттів майже завжди стикаються з двома проблемами.

Що носити повним дівчатам?

По-перше, занадто велика кількість зайвих кілограмів незмінно додає років (це лише «приємна повнота» розгладжує зморшки і робить фігуру незвичайно жіночною).

А по-друге, повним красуням завжди дуже і дуже важко підібрати одяг. Деколи складається відчуття, що про модні і стильні речі доведеться забути взагалі. Безформні светри, квадратні спідниці, блузи з сумнівними рюшами і безумними принтами «з бабусиної епохи» - все це доводиться носити не за бажанням, а з потреби.

Якщо для повсякденного гардероба ще можна підібрати щось, то з вечірнім - проблема. Чомусь вважається, що повній жінці обов'язково підійдуть ці довгі спідниці і прямі жакети навипуск, щедро декоровані пайєтками і люрексом. Результат сповна передбуваний.

Мода для повних - від знаменитих брендів

Одяг для повних, зрозуміло, випускався завжди. Але лише останніми роками його стилістична стагнація поступається місцем свіжим ідеям і новим маркам. Відчути себе витонченою, стати чарівною, одягатися в модний і комфортний одяг, який уміло приховує недоліки фігури, - тепер це вже не проблема. І задають тон в моді для повних, як не дивно, французи, а бренди з інших країн підхоплюють дану тенденцію.

Річ у тому, що кількість повних людей з кожним роком зростає. Та і само поняття «повний» поступово міняється: чим більше стає людей, які носять одяг 48-50 розміру, тим більше подібні параметри вважаються нормою. «Ще десять років тому лише 25% європейок носили одяг великих розмірів, тепер їх вже 35%. Але ці цифри - ніщо в порівнянні з американською статистикою: там зайву вагу мають 60% жінок!», - пояснює Ален Вейцман (Alain Weizman), дизайнер, що створив в 1990 році марку для повних Rondissimo, яка в 2001 році була перейменована в бренд Alain Weiz, що став всесвітньо відомим.

Ця марка починала з традиційного pret-a-porter, проте поступово перелаштувалася на одяг великих розмірів. Подібний крок 15 років тому був ризикованим, але парі було вигране: з 2002 по 2004 рік товарообіг цього будинку моди збільшився удвічі, а в найближчі п'ять років він повинен потроїтися в порівнянні з початковими показниками, оскільки Alain Weiz планує відкрити ще близько 100 магазинів в різних країнах. Яка ж їх концепція? Все дуже просто: найактуальніші тенденції моди виконані для жінок з 42 по 60 розмір (що відповідає російським 48-66). «На сьогоднішній день у нас є 300 різних моделей, від футболки до шуби, а також аксесуари - ремені, коміри, купальники і нижня білизна, - не без гордості розповідає Ален Вейцман. - Одягати жінок з пишними формами вимагає певного уміння, адже недостатньо просто збільшити розмір. Ми вибираємо речі, які можуть бути адаптовані до різних морфологічних типів фігур. Наприклад, «груші» - з вузькими плечима і широкими стегнами, або «перевернуті груші», або ж «яблука» - фігури взагалі без вузьких місць».

Сьогодні ця ринкова низка неймовірно залучає творців модного одягу. Серед лідерів - марка Marina Rinaldi, яка є філією італійського будинку MaxMara. «Раніше на цьому ринку були лише об'ємні, безрозмірні і малосимпатичні речі. Ми стали одними з перших, хто почав одягати, а не кутати жінок», - пояснює Моніка де Белліс (Monica De Bellis), керівник даного напряму. Сьогодні цей лейбл продається в 300 магазинах по всьому світу, але головним ринком все-таки залишається Франція: видно, саме в цій країні жінки прагнуть виглядати бездоганно незалежно від власних параметрів. «За останніх 5 років стиль наших колекцій помітно помолодів, а все тому, що наші клієнтки стають усе більш молодими. Наприклад, щорік ми продаємо не менше 400 000 джинсів». Такими ж успіхами може похвалитися і ще одна відома італійська марка Elena Miro (холдинг Miroglio): їх лінія продажів неухильно рухається вгору.

Скільки коштує одяг великих розмірів?

Сьогодні в Європі існує близько тридцяти по-справжньому гідних марок одягу для повних. Але більшість цих речей коштують дорожче, ніж аналогічні менших розмірів, і далеко не завжди це пояснюється додатковою кількістю витраченої тканини. Виробники розраховують на психологічний ефект. Раніше повна жінка могла знайти в магазинах лише горезвісний одяг «для товстих тіток», а тут вона бачить речі того ж розміру, але модні і стильні. І ціна вже не має для неї значення. Проте ситуація помалу вирівнюється, в першу чергу, завдяки популярним виробникам готового одягу середньої ціни, таким як H&M і Kiabi, які активно упроваджуються на цей ринок. Або, наприклад, новий дочірній бренд Gap під назвою Forth&Town: їх нова колекція одягу для повних зараз знаходиться на стадії тестового запуску в Америці. @ed

одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних

одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних
одяг для повних

одяг для повних

Мода для повних - не виходячи з дому

Ну а справжній бум продажів модного одягу великих розмірів зараз переживають марки, що працюють по каталогах. Саме такий спосіб вибирають для пошуку відповідного одягу жінки з розкішними формами і нестандартною фігурою. Адже, купуючи по каталогу, можна до сантиметра виміряти власні параметри і підібрати відповідну модель, особливо коли йдеться про взуття, вибір якого до недавнього часу також був вельми проблематичним.

Гігант цього сектора La Redoute використовує простий принцип: як тільки число замовлень речей найбільшого із запропонованих розмірів перевищує 5%, до нього в новому каталозі додається наступний. Крім того, подібні фірми випускають і спеціальні каталоги для повних, наприклад, Boutique Plus в Neckerman, Votre Mode в Trois Suisses і Taillissime. «Ми вибираємо бестселери з основного каталога, і на їх основі створюємо відповідні моделі для Taillissime», пояснюють в La Redoute. В результаті продажу цієї марки виросли на 11% - і це на фоні загального спаду продажів в даному секторі ринку. Бажаючи послідувати успішному прикладу, множаться, як гриби, інтернет-компанії, що пропонують одяг для повних: Lune de Safran, Torrid, Big Bad & Beautiful, Silhouettes, Big Time Clothing. І це всього лише початок шляху на той час, коли буде зруйнована дискримінація, що існує в нинішній моді, і коли будь-яка жінка зможе відчути себе стильною і красивою.