RSS


Категорії статей: Модні бренди ;

Lacoste - успіх «крокодилової» моди

Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Не дивлячись на велику кількість великих шанованих будинків моди, не так багато брендів можуть похвалитися яскравою індивідуальністю і впізнанністю. Lacoste - один з таких щасливчиків. Його «крокодиловий імідж» неможливо сплутати ні з якою іншою маркою, а його ім'я дуже міцно пов'язане не лише зі світом моди, але і з областю великого спорту. Безумовно, Lacoste - це не лише емблема крокодила або сорочки поло, а значно більше, але без образу рептилії історія марки не була б настільки цікавою, а без спорту бренду і зовсім би сьогодні не існувало.

Народження «зубастої» легенди

Lacoste - це прізвище засновника великої компанії, яка на сьогоднішній день є одним з найбільших французьких будинків моди. Рене Лакост був слухняним тендітним хлопцем, якого в 1917 році батько відіслав на туманний альбіон, аби той завершив свою освіту. Проте Рене не на жарт захопився тенісом, і, аби виправдати свій «непослух», вирішив в що б те не стало стати не просто рядовим гравцем, але справжнім чемпіоном. У 1926 році 22-річному Рене Лакосту було присуджено звання першої ракетки світу, і вже наступного року він повинен був представляти свою країну на престижному змаганні - Кубку Девіса в США.

Тренер збірної пообіцяв Рене розкішні валізи з крокодилової шкіри, якщо Франція вийде переможцем. Слово своє він стримав, і після оглушливої перемоги Рене отримав і Кубок Девіса і шикарний аксесуар. І та сама валіза, і агресивна манера гри Лакоста, закріпили за ним прізвисько «алігатор» в США, а в рідній Франції ледве підкоригували, зробивши його «крокодилом».

Модно-спортивна революція

До речі, на тому доленосному турнірі Рене виступав в сорочці, яку зшив сам, - це була зручна модель з короткими рукавами з білого тонкого трикотажу. Вона сильно відрізнялася від не дуже комфортних сорочок з довгими рукавами, в яких тоді грали. Після перемоги його друг Роберт Джордж намалював для нього крокодила, що став вишитою емблемою на новій моделі «теніски». Подібні досліди в моделюванні одягу сильно згодилися Лакосту в 1933 році, коли він завершив свою кар'єру і відкрив підприємство під назвою La Societe Chemise Lacoste.

Компанія виробляла сорочки, які колись зробили революцію на терені спортивної моди. Не дивлячись на те, що пуритани-американці визнали таку форму досить фривольною, у Франції сорочки, відмічені зеленим крокодилом, змітали з прилавків. Не лише тенісисти могли похвалитися модним нововведенням, але і представники так званого елітного спорту - яхтового і гольфу. Сорочки були спочатку лише білі, але незабаром виробництво розширилося, і з 1951 року Lacoste представляє вже колекцію кольорових моделей, які також не могли пройти непоміченими.

У 60-х роках для Lacoste починається нова ера - в 1963 році кермо влади переходять в руки сина Рене - Бернара Лакоста. У 1968 році бренд випускає свій перший парфум. Усвідомивши, що все, на чому з'являється легендарний крокодил, користується незмінним успіхом, Lacoste значно розширює асортимент. У 70-х починається виробництво аксесуарів - годинників, окулярів, взуття. Все це робить Бернар Лакост, а Рене продовжує нещадно реформувати спортивний імідж. Він придумав антивібраційну наклейку на ракетку, подарував тенісистам металеву ракеткі, які вони визнали кращими за дерев'яні. Навіть хазяйкам він дав пораду стирати пухові куртки разом з тенісними м'ячиками, які не дають виробам зіщулюватися.

Вгору по модних сходах

Після «крокодилової» лихоманки 80-х, в новому тисячолітті Lacoste знаходиться на піку модного олимпу, причому, навіть примудряючись поєднувати пристрасть до спорту і повсякденного стилю. Lacoste продовжує випускати спортінвентар, одяг і аксесуари для спорту, парфюмерію, не забуваючи і про тих, хто не займається ним. Підрозділ Lacoste Club випускає модні колекції, які представляють повсякденний стильний одяг для чоловіків і жінок.

Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода
Lacoste - крокодилова мода

Креативний директор Крістоф Лемер, який прийшов на цю посаду в 2005 році, вивів Lacoste на інший рівень. Він вирішив багато в чому переглянути стиль, не сильно міняючи його: эмблематичний крокодил тепер став не зеленим, а сріблисто-сірим, одяг Lacoste Club поступово відходить від зручності як основного свого показника, стаючи елегантнішим і витонченішим.

У 2008 році бренд Lacoste відзначив 75 років. До цього часу компанія досягла дуже високого рівня продаж у всьому світі, і все завдяки вдалим ходам - стилю який підреклює індивідуальність без зайвої причудивості, зручності з високою естетикою, і, звичайно, незмінному образу крокодила, який в будь-якому кольорі асоціюватиметься з легендою і знаком якості.

По матеріалам womenclub.ru