RSS


Категорії статей: Взуття та аксесуари ;

Furla - італійське сімейство «сумчастих»

Furla - модні сумки
Furla - модні сумки
Furla - модні сумки
Furla - модні сумки
Furla - модні сумки
Furla - модні сумки
Туфель і сумок багато не буває - про це скаже будь-яка жінка, в чиєму серці живе любов до моди і постійного вдосконалення свого стилю. Сумка - це завжди жіночий фетиш, тим більше - сумка італійська. Компанія Furla зробила практично неможливе - вона зробила доступними свої розкішні сумки, які є втіленням італійського стилю з неповторними ремісничими традиціями.

Viva Italia!

Чим же так разюче виділяється марка Furla на фоні своїх колег-співвітчизників і інших майстрів шкіряної справи класу «люкс»? Furla - це з'єднання традицій італійської моди, неповторного італійського стилю і якості, звичаїв справжнього ремесла цієї країни з безперервним пошуком, невичерпною фантазією і постійним рухом вперед.

Для Furla італійський стиль - це не просто слова, це кредо бренду, яке не дозволило перенести основне виробництво продукції на простори Азії лише тому, що там воно дешевше. Все, що має етикетку Furla, виготовлено лише в Італії, що також лише додає бренду прихильників - причому прихильників як сумок, так і Італії. При цьому продукція Furla не відрізняється безмежними цінами, які властиві чистокровним модним «італійцям».

Родинний бізнес

Свою історію модна марка відлічує з 1927 року. Цього року італієць Альдо Фурланетто і його дружина Маргеріта відкрили свою компанію, яка продавала в основному жіночі дрібнички, - шпильки для волосся, шкіряні аксесуари. В цей час Альдо багато подорожує по Європі і дуже уважно стежить за тим, що потрібне його сучасникам - які моделі, який дизайн користуються успіхом. Це дуже допомогло компанії на початку заснування. Це був непростий час для Європи, і для компанії але сімейна скооперованість виявилося тією фортецею, яка захищала Furla від всіх знегод за часів Великої Депресії, війни, економічного занепаду і повного розгрому.

У 1955 році, нарешті, відкрився перший магазин в центрі Болоньі. Пропонований асортимент сильно відрізнявся від того, що можна було бачити на прилавках навіть стильній Італії. Бізнес-чуття Альдо Фурланетто не обдурило його - найкращі моделі Європи тепер виявилися в італійській провінції, і, безумовно, це принесло власникові бутика успіх. Перший же магазин Furla з власною продукцією відкрився на початку 70-х.

Furla утворилася як родинна компанія, і впродовж свого розвитку не сходила з цієї стежини. Дочка засновників компанії - Джованна, зайняла позицію головного творця моделей, а її брати, Паоло і Карло, почали розвивати бренд. Завдяки їх зусиллям Furla і стала тим, що ми знаємо і любимо сьогодні. Незабаром після цього потужного ривка по об'єднанню родинних зусиль, компанія випустила колекцію сумок, яка мала приголомшуючий успіх.

Зміни без зрад

З часом Furla постійно міняється, не зраджуючи собі. Марка випускає сумки, годинники, сонцезахисні окуляри, шкіряні аксесуари високого класу для чоловіків і жінок. З 2001 року Furla також робить взуття. Проте і на цьому діяльність невтомної італійської сім'ї не закінчується.

З 2000 році упорядковується премія Furla per l’Arte, а в 2008 свої двері відчиняє Fondazione Furla. Фонд Furla надає потужну підтримку молодим талановитим дизайнерам, які з різних причин не можуть самостійно пробитися в світі моди. Також існує програма по пошуку молодих талантів Furla Talent Hub. У її рамках талановиті дизайнери можуть проявити свою креативність для італійського бренду і створити свою колекцію.

Джованна Фурланетті, з легкої дизайнерської руки якої марка і стала настільки успішною, не зупинилася на цьому, і відкрила напрям Giovanna Furlanetti for Furla, для якого творить самостійно.

Furla - модні сумки
Furla - модні сумки

Любов прихильників впродовж стількох років Furla утримує дуже уважним відношенням до свого клієнта. У будь-якій сумочній колекції Furla знайдеться модель для жінки будь-якого віку і стилю. Furla - це змішані елегантність класики і непримиренність молодості з тягою до індивідуалізованих деталей.

Сьогодні Furla - це як і раніше родинний бізнес з однією лише поправкою - він виріс у величезну індустрію, що охоплює 64 країни світу.

По матеріалам womenclub.ru