RSS


Категорії статей: Модні бренди ;

Бренд Nina Ricci

Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг

Бренд Nina Ricci, як і сама його засновниця Марі Аделанд Нелі, що стала згодом Ніною Річчи, є одними з найвагоміших брендів в світі моди. Можна сказати, що історія марки бере свій початок ще в XIX столітті, коли дванадцятирічна Марі, аби допомогти матері прогодувати сім'ю, влаштовується ученицею в швацьку майстерню. Капелюшки, народжені її уявою, йдуть нарозхват. Все своє життя Ніна Річчи працювала не покладаючи рук, роблячи маленькі, але з іншого боку, помітні просування по кар'єрних сходах, що вели до олимпу світової моди. І кожний крок модистку Річчі супроводжував успіх, тому що інакше ніяк не пояснити запаморочливий успіх будинку, на якому з'явилася вивіска Nina Ricci в 1932 році. Це був час занепаду, кризи, коли повсюдно економили і висока мода, здавалося б, нікого не цікавила . Тоді, в 1932 році на на світ з'явився бренд Nina Ricci, який, можливо, і не увійшов до історії, коли б не наполегливість сина Ніни - Роберта Річчи, що переконав матір в доцільності цього заходу.

Ніна Річчи знала, що потрібне її клієнтам. Вони віддавали перевагу не екстравагантності, а зручності і класичному крою одягу. Перша колекція Nina Ricci включала плаття-піджак, «маленьке» плаття і класичний костюм - все дуже просто, строго, але одяг відрізняло відчуття смаку і досконалість пошиття. Незабаром Nina Ricci стане улюбленицею доброї половини паризьких буржуа.

Світова слава наздогнала будинок Nina Ricci вже в післявоєнні роки, коли була випущена перша ластівка, що стала одним з пріоритетних напрямів будинку. Крапелька духів - ось без чого немислимий образ парижанина. Творцем першого парфуму під цим брендом став Роберт Річчі. Його перший парфум Coeur Joie (1946) довів, що бренд тримає свою марку, впокорюючи нові модні висоти. Незабаром, в 1948 році, був випущений легендарний парфум L’air du temps. Цей парфум принесе Nina Ricci не лише популярність, але і хороший прибуток. Не останню роль в такій колосальній популярності L’air du temps зіграла історія його виникнення. Роберт Річчи створив цей парфум для коханої жінки, і, мабуть, те натхнення, з яким він його створював , палке юнацьке відчуття і професіоналізм зробили свою справу. Жінки всього світу, не дивлячись на непостійність моди продовжують віддавати перевагу цій романтичній класиці, і сьогодні прикрашають туалетний столик цим чарівним флаконом з птицею, а зап'ястя - тонким ароматом. За іронією долі парфум називаються «Повітря часу», і виходить, що час над ними не владний. Інші аромати сьогодні також стали культовими, більшість з них є уособленням Парижа, наприклад, Premier Jour, Love in Paris.

Десять років опісля в Nina Ricci приходять нові дизайнери, які вдихнули нове життя в одяг цієї марки. 60-70-і роки стають розквітом парфюмерного діла будинку. Це призводить до того, що від великого бренду відділяється ще один - Parfums Nina Ricci, і сімейство відкриває свою фабрику по виробництву парфюмерії Farouche.

Всі ці роки Nina Ricci випускає одяг, парфюмерію, аксесуари, ювелірні вироби, вироби з шкіри, окуляри і для чоловіків і для жінок. І навіть не дивлячись на те, що марка, здається, вже обійняла неосяжне, бренд продовжує впокорювати нові висоти і розширювати спеціалізацію. Nina Ricci стає косметичною маркою, що націлена на молодих активних жінок. У 90-х компанія Time Avenue починає створювати годинники, які випускається під маркою Nina Ricci. І нарешті, зовсім недавно, вже в новому тисячолітті французький бренд дійшов до ще однієї святая- святих: тепер він виготовляє сумки - вперше в своїй багатолітній історії.

Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг
Nina Ricci - одяг

Деякий час назад пост креативного дизайнера Nina Ricci покинув Олівье Тейськенс, що багато років служив на благо і процвітання компанії. Закінчилася чергова епоха Nina Ricci, але починається інша. Тепер творити для неї буде Петер Коппінг, що починав свій кар'єрний схід під керівництвом Марка Джейкобса. Він вже заявив, що бренд знайде нове обличчя - не юної дівчини, а елегантної жінки. Цілком можливо, що бренд, що з моменту створення здолав багаточисельні трансформації, повертається до витоків, продовжуючи давати жінкам те, що на початку дороги і принесло йому успіх - вишуканість і витонченість з незмінними нотами L’air du temps. @ed